Saturday, April 12, 2014

On 3:57 AM by Unknown in ,    No comments

esp shaklee

Kenapa ramai yang jatuh cinta dengan ESP Shaklee ni. Jom baca testimoni yang telah merasa sendiri kehebatan ESP Shaklee ni.

Saya share antara jawapan yang dikongsi di Group Jutawan:

1) sy jatuh cinta dgn esp sebab program diet sy dgn esp dah berjaya...sy lost 8kg. sbl ni susah nak telan oat sahaja..so, campur oat dgn esp...laju je habiskan...dah dpt berat ideal pun..masih continue dgn esp...mcm addicted plak...pagi2 kalau rush nk pegi keja pun...xpernah miss minum esp...sbb kalu tak sempat breakfast pun bleh tahan sampai lunch.belum cuba belum tau..dah cuba..terus jatuh cinta..

2) Saya jatuh cinta dgn ESP sejak mama Azrin Mohd bgtau yg esp sesuai jgk utk org gastric.saya gastric teruk sejak umur 10thn..owhh saya pulun esp 2 tin utk sebulan masa bulan pose aritu..yg pasti saya minum 2 kali sehari (sahur dan sblm tido..takkan nk minum time lunch kot kan tgh pose..hehhee) dan selebih nya saya kongsi ngn kawan2 yg nk cuba.
Saya dapat lega kan perut saya dr gastic, saya dpt kulit yg cntik dan yang paling best saya dpt pujian suami tentang..jengg..jengg..jengg..faham2 je laa..dan skrg masih susukan anak saya 2thn 5bulan.tiap kali blk keje dgr degupan air susu masuk kedlm kerongkong dia..saya puas sgt.

3) Saya kene gastrik yg teruk akibat alahan yg teruk di bulan pose baru nih..sahur n bukak pose ngn esp..alhamdulillah, sehari dua je gastrik trus ilang..n sampai lani x tinggal esp, sbb pagi2 mmg muntah,if minum esp mlm2..perut kenyang, pagi esoknye muntah kuar angin je, bukan fluid macam biasa...n yang pasti, kulit moist, jeragat kurang n compare to pregnant yg dulu2, muka memang nampak sakit abis la..skang ni hubby kate cam biase je, nampak sihat heheh..lembut pon ado...plus bulan ni promo, mmg rembat tuk diri sendiri pon banyak heheh...

4) saya jatuh cinta dengan esp bila saya tahu esp ni blh tambahkan susu bdn sbb susu saya slalu drop..mlm2 anak saya mst tido xlena dan asik nk mnyusus je..mgkin sebab susu saya kurang n dia xpuas mnuyusu..saya pun rasa penat sangat sbb tido mlm xcukup.so saya tekad saya perlukan somting tok anak saya dan diri saya sendiri..tanpa pk mahal atau murah saya terus grab ESP shaklee..mula2 minum saya campur dgn milo..rasa dia sungguh nikmat..baru 2 3 hri mnum sya dh rsa perubhnya.susu pekat,ank sya jrg jga mlm tok mnyusu n bdn saya rsa ringan n sht..masalah utama saya dh selesai..TAPI..yg mngujakn saya dgn esp ni saya dpt extra bonus..bknRM okeii lbh berharga dr RM! saya dpt rsa hubungan sya dgn suami mkin intim..mkin terlebih2 syg dia kt sya sbb ktanya kulit sya gebu n licin..cik"B" saya mkin mntap..n rambut sya lembut je..seronok rsanya bila dpt beri yg terbaik tok suami..suami suka+sayang rumh tangga sgt bahagia..lg satu saya perasan berat sya trn dr 62kg-59kg xsmpi sbln sya amalkn ESP ni..yaAllah..mmg terus saya kta ESP cinta terbaru saya..mmg saya xkn berenti minum ESP, dan ESP wajib ada tok generasi saya yg akn dtg.. ayt promote: so sape2 yg nk jd mcm saya yg rsa 100% perubhn diri yg blh bhgiakn keluarga dan diri sendri rebutlah peluang memiliki ESP pada harga promosi ni..simpan la 2 3 stok kat rumah..korang pasti xkan MENYESAL punya..kalu xcuba xbeli n xde kt rumah korang pasti MENYESAL TAHAP GABAN! PERCAYAALLAAHH... saya dah buat saya dh rasa dan sya tengah menikmatinya..arghhh..nak anak sihat suami sayang diri jelita minumlah ESP..100% jaminan suami mst syg anda ketat2..haha..cepat2..sementara stok masih ada..ramai dh beratur beli ni..kalu xnk pun xpe..anda yg rugi..saya tak.. pilihan di tgn anda..lai..lai..lai..

5) mula2 saya jatuh cinta dgn ESP masa preggy BB saya....tgh godek2 internet cari alternatif untuk bf my bb sbb baby first saya mmg xde susu..nak tau knp sbb saya diagnosis dgn PCOS...jd sy mmg xde susu even dah mengurut, mkn mcm org rekemen ms first bb. last2 jumpa blog Cery Mamafaiz....ntah mcmmana dari terfikir nk trial pack terus saya ambik set bf yg full...masa tu tggl 4 minggu sblm deliver.saya minum ESP,B compleks dgn vitalea dan vit c....lps deliver... saya yg x pernah ada susu bdn ni tb2 ade...ok ler walaupun sikit masa tu mmg syukur sgt2..hubby pun terkejut sbb dia x sgka saya blh sususkan bb saya yg no2...bb mlekap jer...tp saya ade kisah sedih masa tu, dek kerana saya deliver second bb ceaser...saya kn infection masa day 7....kn admitted ward...jahitan kn buka blk.....sampaikan 2 minggu say asyik ulang alik hospital utk cuci luka setiap har...tp ESP dan vitc serta zink memberikan saya satu pengalaman yg ssh saya nk cerita kalu sy x alami sndiri...setiap kali cuci luka..nurse pelik dgn saya..guess what...saya x pernah rasa sakit atau pedih..and luka dlmn sy cpt pulih dan tisu2 saya tumbuh dengan cpt...masa tu sy sms kak cery..dia suh consume ESP dua kali plus zinc dgn vit c plk 2 bj..mmg superb.saya ikut saranan kak Cery MamaFaiz. lps tu saya dpt lihat sendiri tisu perut saya dari hari kehari tumpuh menutupi luka ceaser itu..mmg satu pglmn yg best sgt2....tq kak Cery MamaFaiz 4 consultation sya masa tu. skrg walaupun anak saya br setahun 3 bln..luka operate saya mmg sembuh canti, parut 2 jerawat ms peknen sume dh ilang.. n berat saya mslps pantang hari tu turun 16kg. hbs terkejut sume org tgk saya...hehehe pengalaman dgn ESP mmg mengujakan.

6) Pengalaman saya dengan ESP, saya memang gila soya satu ketika dahulu. Masa mengandungkan Amsyar sampai tahap en suami buatkan sendiri air soya.., kiranya stok soya kat rumah memang tak pernah TAK ADA. Tapi kesannya anak saya mengalami maslah kulit sensitif, mudah selsema dan sampai kene asma. dan doktor kata puncanya kerana saya terlalu banyak minum soya. hahahaha

Start dari itu, bila mengandung anak kedua dan ketiga memang saya tak sentuh langsung soya.., sehinggala saya bertemu ESP masa menyusu kan Uqail.. tapi awal dulu pun saya memang tak pernah ambil.., sampai satu masa saya dok tgok orang semua sibuk promosikan ESP dan saya cuba.. Tapi sangat lah BERBEZA KESANNYA yang saya rasakan.. yup susu saya semakin pekat, anak menyusu dengan lahapnya.. saya dapat rasakan yang dia feel susu tu over, sampai menjilat2 bibir..berbunyi2 mulut dia mnyusu, dia tidur lebih lama. saya mengalami maslah kulit nipis dimana kulit kaki mudah sangat pecah.. kalau pijak simen sekejap je sure petang tu dah pecah2 dah.. sangat serius sampai berdarah kadang2 tu.. tapi alhamdulillah dengan pengambilan ESP yang berterusan maslah ini tak menyelubungi hidup saya lagi..

Satu yang buat saya memang rasakan ESP ni makanan wajib ade kat rumah adalah kerana mak saya memang ade maslah gastrik yang sangat teruk.. tapi sejak dia amal kan ESP setiap hari alhamdulillah lama dah "PENYAKIT" dia tu tak datang lagi..

yup ramai persoalakan soya BUKAN makanan sunah.. akan tetapi di dalam al Quran tidak mangatakan ianya HARAM.. ambil dengan ilmu, ambil berpada2 insyaAllah tidak akn beri mudharat.. perlu bijak memilih utk hasil yang terbaik.. dan pastinya ESP shaklee selamat dan berkesan.. kenapa saya beriya2 promote ESP nie.. sebab harga promosi nie tersangat laa menjimatkan.. kalau tidak masakan ade yang ambil sampai 3-4 canister sekali gus.. lai lai.. PROMOSI tinggal 20hari lagi.. STOK SEMAKIN TERHAD.. akibat harga terlalu HURU HARA.. sebelum terlambat baik booked dulu.. jangan menangis nanti tak dapat, tak dapat den nak nolong ye 

7) Ketika pertama kali saya minum esp, perubahan paling ketara adalah susu bertambah pekat & banyak. Mase tu memang tgh susah hati sebab safiya xnak makan. .. Asyik bergayut je.. Tekanan betul mase tuh.. Rase sedikit tersiksa.. masa tu safiya baru sihat drpd demam dan dia sangat xselera makan. Punyelah pekat hingga sekali die minum boleh berrtahan hingga 4 jam. Lepas 4 jam baru die isap balik susu.. Syukur saya dipertemukan dengan ESP.Lepas tuh terus jatuh & jatuh cinta dengan ESP.

8) ESP?apakah ESP?kenapa ESP? Jom baca kisah Nurul & ESP:

Nurul start ESP ni bl beli set bf mom..nurul beli fullset including ESP..mula2 mmg xjth cinta pn pd ESP sbb susah nk kacau dlm air suam.ala2 mcm susu kambing.tp telan jgak sbb nk bf..alhamdulillah..susu pn btambah dan makin pekat!hakim cepat kenyang.xperlu nk b"gantung" lama2..lega..Nurul pn explore utk tahu cara minum ESP ni..blh cmpur dgn ape jns minuman dan shake sj!so easy!lpastu teruja la nk try mcm2 jns resepi..blend ade..shake sj pn ade.hasilnya mmg sedap..dan bonus yg Nurul dpt sgt byk..kulit makin cerah semulajadi..kulit hakim pn cerah&moist..saki baki stretchmark makin hilang..parut czer makin pudar dan sekata dgn kulit..kulit kaki dh x merekah lgsg..cik B pn btmbh te***g..dan byk lg lah..
anda nk rs kesannya anda kena cuba..confirm Nurul guarantee anda pasti JATUH CINTA!!takkan sekali2 menyesal!
p/s:1lg bonus,Nurul dpt bonus Shaklee stp tgh bulan!sape nk bg duit tgh2 bulan kan..so,sape nk join blhlah beli promo ESP buy 6 free 1 dan anda akan dpt free membership strsnya layak terima bonus ms tgh bulan spt Nurul!

9) sy rs ESP sgt2 best dn sgt2 membantu sy sejak dr minggu ke-3 sy dlm pantang. ms tu sy sgt2 tensen sbb semua org nk sogokkan anak sy dgn FM, sbbnya anak sy nangis2 x kenyang tiap kali DF. kalau pam, hanya dpt 0.5oz je.. mmg sadis giler ms tu meruntun2 hati xnak bg anak amik FM.. asal anak tdo je, sy on laptop then google cara bykkan susu dn sy pasti cuba tp mmg x thn ngan baula rasala..x tertelan...

then tiba2 husband belikan sy set b trial pack..sy mkn..tp belum ada perubahan..*masa tu nkkan result yg cpt je sbb x sanggup tgk anak telan FM*..

then lps seminggu, sy baca lg ttg shaklee dn sy nekad nak cuba ESP. masa tu tawakkal betol sbb baca testimoni ttg esp dn susuibu...

ms sy dpt je parcel esp tu, sy terus buka, amik blender,taruk kurma,esp sesudu dn susu HL...then sy minum lg mlm seblm tdo... ESOKNYA...alhamdulillah, pncarian sy akhirnya berakhir, sy tgk anak sy tdo lps DF, x nangis2 sekerap sebelumnya...bila pam, kaler susu lg pekat dn berkrim, mmg syukur sgt2 sbb ESP dh bantu sy! thats why i love ESP smpi skang...walau anak dh 2 thn, kalau minum ESP jek, kompem rs cam bengkak je cik b..hehehe i like 

10) I want to share why I love ESP......

Because......ESP makes my other supplements work better. Why do I say that? Sbb I'm experiencing benda2 kat bawah ni.

- kulit makin tegang - all over body tau! Kalau kat muka, I used to have double chin, now it's gone. Leher pon tegang.
- kulit makin lembut - hubs verified this. 
- old scars gone. baru ni healing crisis. naik jerawat but now takde dah marks. 
- rambut dah stop gugur
- i feel energetic. I dont need afternoon naps. Kalau tido lambat 2-3 pagi pon ok je and bangun the next morning pon rasa OK. 
- breastmilk is superb.
- Emran sleeps better, bcoz dia kenyang.
- Emran used to have skin allergies, now he doesnt have it at all. kulit sgt gebu.

I'm sure I missed several more benefits. Will share more when I remember!

11) Pernah tak korang nk diet, kurang makan tp asal lunch ja lapar, perut pedih.. Hampeh..Last2 makan mcm biasa.. Same goes to me.. So, masa bulan puasa risau yg teramat kalau gejala sama melanda.. Jadi dr pejam celup ja bila2 nk ambil ESP, jadi sangat konsisten ambil ESP. HASILnya..Dapat puasa dengan aman damai, tenang, sedap perut, xpedih langsung, x lapar even terbabas sahur dan offcos sebab kekuatan NIAT juga. Bila dikenang-kenang nostalgia zaman dahulu (suami la yang ingatkan sebab dia tukang urut2 perut) kalau lambat lunch, mmg huru hara keadaan diri. Sakit perut semalaman. Alhamdulillah.. Memang ESP works SUPERB untuk masalah gastrik dan ketidak sedapan perut. Kalau korang ada GEJALA sama mmg WAJIBLAH cuba ESP yg MARVELOUS ni.. Rugi dok guling2 padahal SOLUTION is here.. Jom rembat 'ESP Price Mark Down' hanya Oktober ni jaaaaa!!!!!

12) Salam all..sebelum tido ni saja nak share tentang ESP..rasanya dah jemu kot dgr pasal ESP ni,dok cerita ESP bagus la,sedap la..i ye ke?

Iye,sungguh saya tak tipu..meh baca cerita saya dan ESP ni..

Kalau nak tau,saya ni bukan minum soya,kalau tak percaya,gi la tanya orang yang rapat dgn saya,mak abah husband,sume tau soya dgn saya ni mcm musuh,hehe..saya cuba minum tp tekak ni mmg xboleh telan,silap2 habis semua keluar balik,huhu..

Saya dok dgr,ESP ni boleh tambah susu,saya ni menyusukan anak,susu plak cukup2 je stok hari2..bila bulan puasa,saya dh mula risau..mula gelabah la susu tak cukup,xmo la tinggal posa lagi sebab risau xcukup susu..so saya pun decide nak amik juga ESP..

Mula2 nak minum tu,termenung panjang gak la,dalam kepala dok fikir,boleh ke aku telan ni?huhu tapi dah bancuh,redah je la..

Slurpp...eh sedapnya..pastu terus minum sampai abis la,sedap sgt..n ESP jadi minuman wajib saya masa sahur,bulan posa kan..n sebelum tidur...

Baru 2 minggu makan ESP setiap hari,suami tegur...nak tau apa dia?hehe nak tau,kena pm saya,xleh publish online ni...tapi memang best la,tak terungkap dengan kata2..

Kulit muka saya dah rasa lembap je,saya ni kulit jenis kering,suka mengelupas..alhamdulillah sekarang ni kalau pakai bedak,dah xde putih2 kt kulit muka,rasa lembap je..

Yang paling BEST yang saya dapat,stretch marks sy dah beransur hilang..kulit tempat ada stretch mark tu pun,nmpak tegang je...jadi kalau sesapa yang nak hilangkan stretch mark,jom la cuba ESP ni,tak rugi punya..yang RUGI kalau tak try,haha..

Ni cerita betul,bukan tipu2..saya jd dealer pun sebab saya nak share dengan adik beradik,sedara mara,kwn2,shbt2..benda yang bagus tak baik xshare dgn semua orang kn?

Haa,,,anda masih mahu masalah yg anda alami masih menyelubungi anda...jom rasa sendiri kehebatan ESP ni sy dh rasa, anda bagaimana??
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sila email ke krimcendawan@yahoo.com untuk tahu lebih lanjut
Rabiatul Adawiyah Rushaidi
Shaklee Independant Distributor 
1120905
untuk pembayaran :  
164388855192-MAYBANK

0 comments:

Post a Comment