Monday, April 14, 2014

On 4:03 AM by Unknown in    No comments
Shaklee telah wujud sejak 57 tahun yang lalu dan merupakan syarikat yang sangat stabil kerana dapat bertahan sehingga hari ini.
Produk Shaklee dibuat 100% dari bahan semulajadi. Kajian secara mendalam dan terperinci dibuat terlebih dahulu selama beratus-ratus tahun sebelum sesuatu produk itu dipasarkan.

shaklee

Lebih dari 350 ujian klinikal akan dibuat kepada setiap bahan yang digunakan. Sebanyak 80,000 ujian kualiti akan dilakukan Shaklee pada setiap tahun untuk setiap jenis produk yang dipasarkan bagi menjamin kualiti yang terbaik dalam setiap produk yang dikeluarkan.

shaklee


Seperti yang diketahui Shaklee telah wujud dalam pasaran global 57 tahun yang lalu dan Shaklee memang hanya menggunakan konsep pemasaran MLM. Bagi mereka yang belajar sales dan business mereka akan faham tentang konsep  MLM sebenarnya merupakan konsep yang bagus.

Malah, dalam SMKK di SACC baru-baru ini, Dr. Azizan osman mengatakan MLM itu bagus. Ia adalah satu cabang pemasaran yang sangat berkesan. Masalahnya adalah persepsi songsang ekoran pengetahuan terhadap bisnes MLM yang tidak tepat.
Shaklee di Malaysia juga sudah 20 tahun. Jauh lebih lama dari produk-produk kecantikan yang muncul di pasaran sekarang ini bak cendawan yang tumbuh. Tak tau datang dari mana. Jadi, kalau dah 57 tahun dalam pasaran dan terus berkembang pesat saban bulan, adakah anda rasa anda tidak akan bertahan dalam masa 20 tahun akan datang?

Dan tahukah anda produk Shaklee diambil oleh angkasawan NASA dan atlit bertaraf dunia? Sesungguhnya Shaklee menghasilkan produk bergred A dan antara yang terbaik di dunia, dan saya yakin produk Shaklee akan semakin berkembang dan menjadi fenomena pada 20 tahun akan datang.

Hakikatnya, orang sekarang semakin concern dengan kesihatan untuk mendapat hidup yang berkualiti sekaligus mengurangkan kos rawatan sesuatu penyakit yang boleh mencecah puluhan ribuan ringgit kerana sibuk bekerja dan tidak mempunyai banyak masa untuk mengamalkan cara hidup sihat.

Makanan pun banyak yang telah diproses dan untuk mendapatkan makanan yang sihat dan tidak memberi kesan yang buruk untuk kesihatan adalah sangat mahal. Jadi, terpaksalah ambil supplement untuk menampung balik nutrient yang kurang yang diperlukan oleh tubuh badan supaya system dalam badan kita dapat berfungsi dengan baik.

Tahukah anda, vitamin adalah cofactor atau dipanggil coenzyme untuk membantu enzim agar dapat menjalankan mekanisma sesuatu reaction dengan efficient.
So, terpulanglah kepada anda nak buat pilihan sama ada nak kehidupan yang berkualiti atau tidak di samping keluarga yang tersayang.


shaklee natural

Rabiatul Adawiyah
Shaklee Independant Distributor 
1120905
164388855192-MAYBANK
013-9214771
krimcendawan@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment