Monday, June 29, 2015

Betul,  dan saya sendiri sebelum ini mengamalkan air paip yang disalurkan dirumah untuk minum dan memasak makanan saya setiap hari. Sampai hari ini elok je. Alhamdulillah tak ada sakit yang serius pun?

Sebenarnya kita tak tahu yang buah pinggang dan hati kita sedang bertungkus lumus singkirkan bahan kotoran kesan daripada minum air yang tidak bersih.

Saya mengaku saya tak pernah nak mengkaji cara pemprosesan air paip dan bagaimana ia disalurkan. Satu hari, ada seorang kakak cerita kat saya tentang bab air paip ni. 

2 perkara penting yang bahaya  buat saya terbayang sampai sekarang ialah klorin dan karat dalam air paip. Klorin tak nampak tapi berbau  dan karat pulak kita kan nampak bila pasang penapis air. Kakak tu tunjukkan alat penapis air jadi 'kuning' (warna karat) bila tapis air paip.  Seram kan?

Katanya lagi, beli susu anak mahal-mahal pun tak guna kalau kita guna air yang berkarat!


Kakak tu suruh guna AIR SIHAT. Maknaya air yang telah ditapis dengan alat penapis istimewa. Kakak tu tunjukkan saya macam mana Penapis Air Shaklee bertindak 3 cara ke atas air paip.




1. Tapis
Klorin, bakteria,karat dan logam  berat yang berbahaya akan ditapis.

2. Rawat
Molekul air dipecah jadi sangat kecil untuk senang badan kita serap.

3.Kekalkan nutrien Air
Air yang ditapis masih mempunyai nutrien penting untuk tubuh kita malah lebih sedap diminum.

Kakak tu kata saya boleh terus minum air yang telah ditapis. Tak payah nak didihkan. Bila saya minum wah,memang betul, rasanya sedap, puas dan segar. Macam minum air di pergunungan. 

Terbuka minda saya untuk terus beli Penapis Air Shaklee kat rumah. Senang hati dapat sediakan sumber air yang bersih, selamat dan sihat untuk satu keluarga.

Penapis Air Shaklee ni TEKNOLOGI baru dan sudah disahkan kualiti airnya oleh Pakar Air tau. Senang dibawa ke mana-mana. Apa lagi nak?



Bab harga jangan risaulahlah. Saya berani beritahu TAK AKAN BANKRAP kan awak, In shaa Allah.

Jom tengok testimony penguna penapis air shaklee ni




 

Nak AIR SIHAT macam saya?
Terus wassup/telegram 0139214771 

0 comments:

Post a Comment