Wednesday, January 21, 2015

On 8:37 PM by Unknown in    No comments
kurus, sihat, cantik

Cik MayBoo (Ipoh)
Perubahan 72kg 60kg, saya suka Vivix.
Tumor air hilang, kulit putih dan cerah, rakan suaminya melihat kami dan bertanya jika saya sebagai isteri.
4 tahun yang lalu, saya, 72kg berat badan, ada edema teruk, berat badan berlebihan, sakit belakang yang teruk setiap hari, dan air dalam tiga masa dengan tumor ovari, dan dua kali untuk menerima pembedahan. Dr Shaklee pesakit mengambil pelbagai produk, terutama vivix, TUMOR OVARI HILANG, BADAN RASA LEBIH TENANG, berat badan MENURUN daripada 72 kg kepada 60 kg, KULIT CERAH, MUKA SEMAKIN BERSERI.
Paling, paling, palinggggg saya teruja apabila kali ini orang katakan saya jauh semakin muda, Ha ... Ha ... ..,! WOWW! Its was SUPER COOL!
notakaki: Tengok perubahan dia? Dia ambik masa 4 tahun untuk menjadi apa dia miliki sekarang. Bukan ambik masa seminggu dua terus nampak keputusan. Yang penting adalah KONSISTEN! Itu yang penting. Tengok lah Cik May Boo ni. Tabahhhhhhh dalam mengambil VIVIX selama 4 tahun. Lihatlah dia sekarang. Jauh lebih sihat dan lebih muda! Semua penyakit dia 'lesap' dek konsisten mengamalkan vivix. Dimana dia perlu pergi rawatan susulan dan berjumpa dengan doktor pakar. Tetapi sekarang dia xperlu dah nak pergi hospital nak buat 'follow-up' tu. Jadi? Apa tunggu lagi. Borong sekarang sebelum promo habis dan GST masuk bulan April. Dah habis promo, GST pulak masuk, tak ada lagi rayuan dah. Semua kena GST. Tiada terkecuali. Merayu airmata darah sekalipun, rayuan anda tidak diterima. Hehehe. Jom BORONG VIVIX!

Ha so apa lagi jom cepat-cepat grab vivix harini. Cik May Boo ni makan untuk sihat je sebenarnya tapi sebagai bonus dia dapat kurus dan cantik. All 3 in 1. berbaloi-baloi.


master 2b rabiatul adawiyah
013-9214771
sid 1120905

0 comments:

Post a Comment