Friday, April 3, 2015

On 6:35 AM by Unknown in    No comments
Shaklee

Harini dalam akbar ada isu mengenai PENGAMBILAN KAPSUL PEMUTIH yang menghalang pengaliran darah dan boleh bawa maut..

Mengucap panjang saya baca, sanggup mereka membahayakan nyawa orang lain semata-semata nak kaya.
Allahuakbar.. Takkan lah sebab duit sanggup jadi buta macam ni sampai sanggup meragut nyawa manusia?


Ramai customer yang bertanya boleh kah supplement Shaklee diambil dengan supplement pemutih lain.

Jawapan saya, kalau supplement Shaklee memang saya tahu 100% selamat dan semulajadi sebab shaklee memang ada clinical studies utk setiap produk dan setiap produk mengambil masa bertahun2 sebelum dikeluarkan untuk make sure setiap satu tu BERKESAN, SEMULAJADI Dan SELAMAT.. Tapi produk lain yang korang ambil tu saya tak tahu sebab saya memang tak pernah guna supplement lain selain shaklee kerana saya sangat yakin dengan shaklee kerana kajian saintifik yang dilakukan dan mendapat iktiraf oleh dunia.
Kalau tak selamat tak akan vitamin shaklee boleh bertahan selama berpuluh-puluh tahun.


Saya tak sanggup risikokan nyawa sendiri walaupun saya memang pentingkan kecantikan tapi apa guna kalau kita cantik tapi tak sihat.

Teringat perkongsian seorang Veteran dalam Shaklee.. Ahli lama hampir 20 tahun dalam Shaklee..

"Shaklee ni punya selamat sampai kalau kita beri cara makan yang salah pun tetap selamat pada customer.. Takkan bahayakan kesihatan.. Cuma berkesan dengan tidak je sebab kita suggest supplement yang bukan badan mereka perlukan.. Kalau suggest yang betul2 sesuai dengan keperluan customer, SELAMAT itu sudah tentu, tambah satu lagi, BERKESAN"

Awak2 semua hati2 ya! Jangan sebab nak cantik kita makan je apa yang dikatakan berkesan padahal produk itu baru je ditubuhkan. Kalau nak tahu selamat ke tak tengoklah produk yang ada bukti saintifik dan telah lama berada di pasaran.

Kaji company supplement yang kita ambil tu..

And Alhamdulillah so far Shaklee dah lebih kurang 50 tahun dalam pasaran.. Terjamin SELAMAT, SEMULAJADI dan BERKESAN dari dulu, kini dan InshaAllah selamanya.

Your health consultant,
Adawiyahmastershaklee
0139214771

Always safe and work.

0 comments:

Post a Comment