Sunday, May 18, 2014

On 3:10 AM by Unknown in ,    No comments
[ MASTER COORDINATOR] - By Master Herny
salam sayang~ cycle ni dah masuk MAY... masa kian berlalu~~~
sedetik demi sedetik~~ bagi yg belum master sila kejar impianmu secepat mungkin~
saya sekarang di pantai hospital. dulu memang tak mampu nak duk private hospital. ingat lagi masa tu anak sakit teruk takde insuran. umur baru 2 bulan.
masuk hospital dah la baby, memamg la tak selesa hospital government esp gh penang. boleh tanya Mareeya Muda betapa sebuk ward paedriatrik.
tengah malam kena pindah2 p duk belakang.
tapi semalam ni anak tak sihat bawak ke private.insuran saya masih dalam waktu matang lagi 10 hari. so rugi kalau pakai.
nasib baik dah jadi master. mampu nak bayar hosp private tanpa insuran. bukan saya nak berlagak..
tapi memang utk keselesaan anak + parents memang lebih privacy kat private. treatment lebih kurang... semalam punya doktor pon mo kat GH jugak
bagi saya memang terasa berbeza la.. maybe anda dah biasaa ke private tapi saya ni first time. n tak payah minta cuti bagai... beza sangat dengan masa dulu
alhamdulillah dah 10 bulan saya bergelar MASTER dgn total income saya sepanjang bersama SHAKLEE hampir 600k dalam masa 22 bulan.
jika saya masih bekerja 22 bulan =RM77 000
perbezaan lebih 1/2 JUTA!
itu saya~~~ macam perubahan yg saya rasa! daripada sesak ke lapang, daripada susah ke freedom! itu saya~~~ bagaimana dengan ANDA?
BILA LAGI? TENTUKAN!
sekarang dah bulan MAY! bangun dari mimpi mu~~~ kejar IMPIAN!
jalan dah terbentang cuma perlu pecut!!!
-----------------------------
Jom muhasabah balik kita berada di tahap mana pada 1 tahun yang lalu?
Adakah masih di tahap yang sama dengan kita pada hari ini?
Kalau masih sama, adakah kita masih nak buat perkara yang sama sepanjang setahun berikutnya?
Saya juga bermula sebagai Distributor biasa pada Sept 2012.
6 bulan kemudian saya naik SUPERVISOR pada March 2013 dgn bonus RM1.6k+.
9 bulan kemudian saya naik Master pada Nov 2013 dengan bonus RM34k+. Syukur Alhamdulillah.
Jalan semua dah terbentang luas dalam bisnes Shaklee. Jangan duk tengok saja kejayaan orang lain, tapi diri sendiri masih TAK BERTINDAK!!
YOUR BIGGEST ENEMY IS YOUR COMFORT ZONE!!
Hanya orang yang ada IMPIAN & TINDAKAN LUAR BIASA saja yang akan dapat hasil LUAR BIASA.
A YEAR FROM NOW, YOU WILL WISH YOU HAD STARTED TODAY!!
All the best to all!!
Salam Sayang,
~Presidential Master To Be Maria~
c/p : facebook maria firdaus' millionaire shaklee

Sila email ke krimcendawan@yahoo.com untuk pertanyaan. 
Shaklee Independent Distributor. 
Rabiatul adawiyah.
1120905.
0139214771. 
Untuk pembayaran : 
Maybank : 164388855192

0 comments:

Post a Comment